IP-kameraer

Herunder kan du finde ofte stillede spørgsmål og svar omkring vores IP-kameraer.

FAQ IP-kameraer

Jeg kan ikke koble mig på appen.

Kontroller, at din telefon er tilsluttet til et 2,4 ghz Wi-Fi-netværk og ikke et 5 ghz netværk. Tryk på WPS-knappen på din router, og derefter den på dit kamera. Vent et lille stykke tid, og forsøg derpå at tilslutte dig igen.

Jeg har problemer med at synkronisere tiden med min telefonapp.

Kontroller, at du har opdateret appen.

Kan jeg se kameraoptagelser fra en pc?

Nej.

Hvad er den korrekte app, der skal bruges?

Yale Smart Living Home app. Den fås via App Store til IOS eller Play store til Android.

Jeg kan ikke etablere en 4g-/3g-tilslutning. Mit kamera kan kun tilsluttes via min egen Wi-Fi.

Gå ind i appen. På hjemmesiden inden adgang til kameraet klik på: om, derefter generelt, og sørg for at muligheden 'only stream connected to Wi-Fi' er slået fra.

Når der indsættes SD-kort, optager dette så automatisk?

Ja, men dette er en mulighed og indgår ikke i sættet.

Jeg modtager detekteringsalarmer om bevægelse, men har ingen registrerede optagelser af begivenheden.

Alarmerne har til formål at minde dig om via appen at se efter levende optagelser. Men du får ikke optaget begivenheder, før der er isat et SD-kort. Dette vil derefter lave 1 minuts optagelse, når der er registreret bevægelse.

Jeg kan ikke koble mig trådløst på min router.

Tryk på nulstillingsknappen på kameraet efterfulgt af WPS-knappen på routeren, og prøv på at tilslutte. Sørg for, at du ikke først tilslutter dig med brug af kablet. Brug af dette kræver, at du tilslutter dig kun med anvendelse af den ledningsbårne mulighed. Nulstart igen, og start igen, og genindtast adgangskoden til appen.

Kan jeg linke til en DVR (CCTV SYSTEM)?

Ja, men kun en hybrid DVR som har indstillede konfigurationer.

Har disse kameraer 2-vejslyd?

Ja.

Når der indsættes SD-kort, optager dette så automatisk?

Ja, men dette er kun en mulighed og SD kortet indgår ikke i sættet.